Zosilnené spojky Xtreme Outback

Zosilnené spojky Xtreme Outback

alt

Línia Xtreme Outback zahŕňa spojky pre 4WD vozidlá , SUV a ľahké úžitkové vozidlá.

Rada Heavy Duty je určená pre zákazníkov, ktorí hľadajú vysoko kvalitný produkt s lepšími parametrami oproti sériovým (OEM) komponentom.

PREČO PRÁVE XTREME OUTBACK???

=>Aplikačný list spojkových sád vozidiel 4x4 <=

___________________________________________________________________________

Typy kitov podľa lamiel:

Xtreme Kit-Organic

alt

 

Typ(A) ORGANIC  - doporučené pre väčšinu aplikácií, napríklad 4x4 off-road, vlečenie alebo ťahanie prívesov a diaľničnú jazdu. Systémy tohto typu sú určené preniesť väčšie zaťaženie a vyšší krútiaci moment oproti sériovým OEM (originálnym systémom) pri zachovaní takmer rovnakého parametra prenosu a obsluhy spojkového pedálu, prinášajú zosilnenie  +15% až +60% v porovnaní so sériovými OEM spojkami.

Sady Organic Xtreme Outback-typ (A) - použitie vysoko kvalitných materiálov, kryty s povrchovou úpravou, vysoko kvalitné obloženie pre väčšiu odolnosť, lepšiu kvalitu prenosu a pre vysoký výkon.

___________________________________________________________________________

 

Xtreme Kit-Cushioned Ceramic

alt

 

Typ (C) keramické obloženie lamely - určené pre 4x4 použitie pri vysokých tepelných zaťaženiach prenosovej sústavy. Keramické lamely majú oveľa vyššiu kapacitu tepla oproti organickým. Sú namontované na zosilnenom nosníku, ktorý eliminuje vibrácie a príčiny vibrácií nie sú tak agresívne ako v prevádzke spojky typu (B). Poskytuje možnosť využívať tzv. „pol-spojku“.

___________________________________________________________________________

 

Xtreme Kit-Sprung Ceramic

alt

Typ(B) keramická (keramická odpružená) - Ide o najsilnejšiu lamelu, ktorá je k dispozícii od Xtreme Outback, majú veľmi vysokú tepelnú kapacitu a sú navrhnuté tak, aby odolali veľmi vysokému krútiacemu momentu. Sú určené pre športové súťaže, všetky druhy súťaží, pretekov alebo drag-racingu. Tieto spojky vyžadujú rýchlu zmenu prevodov, pracujú efektom nula-jedna (spojka ostro do záberu) a sú veľmi agresívne. Preto sa neodporúča pre každodenné použitie.

___________________________________________________________________________

 

Xtreme Kit-SMF konverzia

alt

V súčasnej dobe je na trhu rastúci počet vozidiel pomocou technológie dvojhmotého zotrvačníka, kedy aj s továrenským nastavením motor nemôže plniť svoju úlohu pri vysokom zaťažení . To sa stáva najčastejšie pri ťahaní ťažkého prívesu alebo vyprosťovania alebo off - road jazdy. Keď továrenská spojka začne prešmykovať, za takých podmienok vzniká teplo trením, môže dôjsť k poškodeniu továrenského zotrvačníka, ktoré môže byť príčinou hluku , alebo ho dokonca úplne poškodí, čo vedie k strate prenosu výkonu na kolesá. Vzniká potreba vymeniť dvojhmotý zotrvačník za nový ( regenerácia sa neodporúča vzhľadom na technickú bezpečnosť), spolu s kompletnou výmenou spojky.

Xtreme Outback má najväčší rozsah konverzných sád, ktoré obsahujú špeciálne navrhnutý jednohmotý zotrvačník, zodpovedajúcu spojku a má všetky potrebné komponenty pre uľahčenie správnej inštalácie tzv Plug & Play . Náhradná sada navrhnutá Xtreme Outback obsahuje chróm-molybdénový zotrvačník s vyšším koeficientom trenia a tlaku so zvýšenou silou. Sada tiež obsahuje lamely -  organické,  spolu s prítlačným tanierom Heavy Duty - s prítlakom zvýšeným až na 1100 kg, čo predstavuje relatívne 25% nárast, taktiež spojkové ložisko, púzdro v kľuke a vystreďovací trn.

Sady Xtreme Outback poskytujú nielen vyšší výkon a spoľahlivosť, ale nákladovo efektívne riešenie pre výmenu dvojhmotého zotrvačníka.

___________________________________________________________________________

 

=>Najpopulárnejšie konverzné kity so zotrvačníkom (single mass flywheel SMF)<=

 

Ceny najpopulárnejších kitov => viac...

___________________________________________________________________________

 

PREČO PRÁVE XTREME OUTBACK???

Spojka na prevodovke aute dôležitý mechanizmus .

Tento prvok pracuje na prenos výkonu a krútiaceho moment vášho motora na rotačný pohyb kolies. Ak sú lamely pritlačené k sebe, nastáva prenos výkonu od motora prostredníctvom prevodovky na kolesá.

Po stlačení spojky nastáva rozpojenie lamely a kotúča, to preruší prenos výkonu na kolesá a umožňuje zmeniť prevod alebo nechať motor na voľnobehu.

K poškodeniu dochádza najčastejšie, keď sa lamela spojky a zotrvačník otáčajú výrazne vyššiou rýchlosťou. Lamela je pokrytá s trecím obložením, ktorá umožňuje plynulý prechod z odpojenej polohy do záberu a naopak. To má vplyv na hladkú zmenu prevodov. Čím je treba preniesť vačší výkon a točivý moment motora, tým je potrebný vyšší prítlak spojky.

Rovnaký princíp platí pre ťahanie alebo ťahanie prívesov, montáž väčších kolies alebo keď auto uviazne v bahne. Teda všetko čo prispieva k námahe motora sa odráža v činnosti spojky a vyžaduje vyššie naroky na spojku. 

Spojková sada obsahuje:

- Prítlačný tanier

- Ložiská

- Lamelu

Zvýšené zaťaženie spojky zaťažuje všetky 3 prvkov prostredníctvom zvýšeného trenie a tým aj tepla. To vedie k nežiaducému správaniu prenosovej sústavy, nastáva predčasné opotrebovanie spojky, v extrémnych prípadoch dochádza k poškodeniu motora a hnacieho ústrojenstva.

Riešením týchto problémov je použiť práve spojkovú sadu Xtreme Outback.

Sady Heavy Duty, umožnujú použitie pri cestných podmienkach, nemenia vlastnosti pedálu spojky, preto sú sady Xtreme Outback  tou najlepšou voľbou pre Váš automobil. Sú testované v najtvrdších podmienkach na Zemi. To umožňuje našim klientom , ktorí sa spoliehajú na produkty Xtreme Outback cestovať na veľké vzdialenosti, a potom sa bez problémov vrátiť. Xtreme Outback Kit poskytuje nielen zvýšenú životnosť ale je koncipovaný ako dlhodobé nákladovo efektívne riešenie pre zákazníkov, ktorí potrebujú lepšie riešenie než originálne príslušenstvo.

___________________________________________________________________________

 

- V prípade otázok pri výbere spojkovej sady na konkrétne vozidlo z aplikačného listu kontaktuje krajci@allmetal.sk

___________________________________________________________________________




Ostatná aktualizácia: Utorok, 24 október 2017 06:05